Shopping och Mode

Saturday, March 22, 2008

trött på väsk debatt

jag måste bara skriva va trött jag är på (jag kallar den) "väsk debatten" senast i debatt om att olika bloggare (tjejer) som tjänat pengar på sina bloggar uppmanar små tjejer att köpa dyra handväskor och att detta skulle vara fel. men jag menar allt handlar inte bara om dyra märken, en köpt stil blir inte lika personlig som en som fyndar på second hand, H&M och blandar in lite dyra kläder oxå. jag tycker det är skit coolt med folk som vågar skapa sin egen stil. då behöver man inte köpa dyra mrken.

och att exempelvis ebba von sydow skulle uppmana tjejer att köpa dyra märken håller jag inte alls med om! hon visar både och, det är oftast då det blir den mest personliga stilen.

jag menar killar kan köpa och drömma om dyra bilar och båtar för
flera miljoner, men nu när tjejer oxå vill shoppa lite mer blir det stora
debatter!?! är den inte knäppt!
varför spara en massa pengar?? vi lever här och nu.
puss och kram alla shopaholics :O)

No comments: